Az idei év első negyedévében az online hirdetéseknél az átlagos méret 37,799 pixelre nőt - közölte egy friss felmérés.
Az AdRelevance kutatásai megállapították, hogy mióta 2001 februárjában bevezették az új, nagyobb méretű hirdetési standardokat, az átlagos hirdetési méretek minden egyes negyedévben folyamatosan nőnek. Kezdődött 2001 első három hónapjában 22,582 pixellel, amely a második negyedévére a szám elérte a24,129-es értéket. A tavalyi év utolsó két negyedévében a szakemberek 26,940 és 30,799 pixel méretről számoltak.
Érdekesség, hogy a jelentés szerint a rich media hirdetések letöltés aránya csupán négy százalék volt 2002-ben. Noha a rich mediás kreatívok aránya növekszik az AdRelevance előrejelzése szerint a legnagyobb vállalatok a Fortune 500-ba tartozó cégek fogják elsősorban alkalmazni. Náluk a rich mediás hirdetések aránya 9 százalék lehet, míg a teljes piacon 4 százalékot várnak az elemzők.
Növekednek a pixelszámok az online hirdetéseknél
Az idei év első negyedévében az online hirdetéseknél az átlagos méret 37,799 pixelre nőt - közölte egy friss felmérés.