A háztartások ekkor mintegy 38 milliárd forintot költöttek élelmiszerre és háztartási vegyi árura, míg a tavalyi első félévben 30, 2000 azonos időszakában pedig 20 milliárd forintért vásároltak.
A magyar háztartásokat reprezentáló kétezres minta alapján végzett felmérés szerint a lakosság a vasárnapi vásárlásokat az átlagosnál gyakrabban a hipermarketekben és a Cash and Carry (C+C) típusú üzletekben bonyolítja le.
A GfK szerint az egyes napszakok között egyenletesen oszlik meg a napi fogyasztási cikkek vásárlása és forgalma.
Növekszik a vasánapi vásárlókedv
Dinamikusan nőtt a vasárnapi váasrlások száma és értéke. Az első félévben több mint 23 millió vásárlást bonyolítottak le vasárnapokon az egy évvel korábbi 21 millió után - áll a GfK Piackutató Intézet legfrisebb felmérésében.