1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ágazati trenddel szemben növelte eladásait 2002-ben a METRO, Németország legnagyobb kereskedelmi lánca. A cég ennek ellenére nem tudta teljesíteni terveit.

A düsseldorfi központú konszern eladásai - előzetes adatok szerint - 4,0 százalékkal 51,5 milliárd euróra emelkedtek az elmúlt évben. A konszern 5-5,5 százalékos forgalomnövekedést várt. Az árfolyamingadozások kedvezőtlen hatása Törökországban, Romániában, Lengyelországban és Kínában a negyedik negyedévi forgalmon érződött. Az árfolyam ingadozásokat kiszűrve a METRO forgalma 4,7 százalékkal nőtt 2002-ben. 2002 utolsó negyedében a forgalom elsősorban az élelmiszert nem árusító üzlethálózatokban alakult kedvezően, például az elektronikai cikkeket kínáló MediaMarkt/Saturn üzletekben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!