A düsseldorfi központú konszern eladásai - előzetes adatok szerint - 4,0 százalékkal 51,5 milliárd euróra emelkedtek az elmúlt évben. A konszern 5-5,5 százalékos forgalomnövekedést várt. Az árfolyamingadozások kedvezőtlen hatása Törökországban, Romániában, Lengyelországban és Kínában a negyedik negyedévi forgalmon érződött. Az árfolyam ingadozásokat kiszűrve a METRO forgalma 4,7 százalékkal nőtt 2002-ben. 2002 utolsó negyedében a forgalom elsősorban az élelmiszert nem árusító üzlethálózatokban alakult kedvezően, például az elektronikai cikkeket kínáló MediaMarkt/Saturn üzletekben.
Növekvő forgalomról számolt be a METRO
Az ágazati trenddel szemben növelte eladásait 2002-ben a METRO, Németország legnagyobb kereskedelmi lánca. A cég ennek ellenére nem tudta teljesíteni terveit.