1p

Az ágazati trenddel szemben növelte eladásait 2002-ben a METRO, Németország legnagyobb kereskedelmi lánca. A cég ennek ellenére nem tudta teljesíteni terveit.

A düsseldorfi központú konszern eladásai - előzetes adatok szerint - 4,0 százalékkal 51,5 milliárd euróra emelkedtek az elmúlt évben. A konszern 5-5,5 százalékos forgalomnövekedést várt. Az árfolyamingadozások kedvezőtlen hatása Törökországban, Romániában, Lengyelországban és Kínában a negyedik negyedévi forgalmon érződött. Az árfolyam ingadozásokat kiszűrve a METRO forgalma 4,7 százalékkal nőtt 2002-ben. 2002 utolsó negyedében a forgalom elsősorban az élelmiszert nem árusító üzlethálózatokban alakult kedvezően, például az elektronikai cikkeket kínáló MediaMarkt/Saturn üzletekben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!