1p

Meredeken emelkedett a tavalyi utolsó negyedévben az interneten eladott termékek értéke az Egyesült Államokban.

Meredeken emelkedett a tavalyi utolsó negyedévben az interneten eladott termékek értéke az Egyesült Államokban, jóllehet a teljes kiskereskedelmi forgalomnak továbbra is csekély töredékét adják az elektronikus értékesítési platformok.

Az amerikai kereskedelmi minisztérium szerdai adatai szerint 2001 utolsó három hónapjában az előző negyedévről 34,4 százalékkal, az előző év azonos időszakáról 13,1 százalékkal 10,043 milliárd dollárra nőtt az online fogyasztói értékesítés. A harmadik negyedévben alig 0,2 százalékkal emelkedett az internetes kiskereskedelmi forgalom; értéke akkor 7,473 milliárd dollár volt.

A negyedik negyedévi elektronikus értékesítés 10 milliárd dollár feletti értéke is azonban alig 1,2 százaléka volt az időszak teljes, 860,83 milliárd dolláros kiskereskedelmi eladási értékének. A tavalyi év egészében is csak 1,0 százalék volt az internetes értékesítés aránya a teljes amerikai kiskereskedelmen belül a 2000-ben mért 0,9 százalék után.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!