Azért nem árt észnél lenni
Jövőre nem lesznek rendkívüli hirdetések figyelmeztetett John Perriss. Az idei évben ugyanis mintegy 2,6 milliárd, elsősorban politikai indíttatású hirdetés növelte a költéseket, amelyekről jövőre le kell mondaniuk a médiatulajdonosoknak és az ügynökségeknek. Nem lesznek választások és a fogyasztói szokások némileg változtak is a a gazdaság lassulásával. A hirdetéseknek is alkalmazkodniuk kell ezekhez a változó körülményekhez intett óvatosságra mindenkit a szakember. A fogyasztók nem szórják a pénzüket, és idő kell míg újra erősebben kezdenének költekezni. Ez pedig a mostani időszakban a cégek eredményein is meglátszik. Ha nem tudjuk meggyőzni a fogyasztókat a jó hirdetésekkel, akkor újra húzni kell a nadrágszíjon mondta John Perriss.
Növekvő reklámköltést várható
Két, a közelmúltban közzétett jelentés szerint is növekvő reklámköltéssel számolnak a piaci szereplők. Szomorú hír azonban a médiák számára, hogy a növekedés húzóereje a televíziós hirdetési piac növekedése lesz.