1p

Két, a közelmúltban közzétett jelentés szerint is növekvő reklámköltéssel számolnak a piaci szereplők. Szomorú hír azonban a médiák számára, hogy a növekedés húzóereje a televíziós hirdetési piac növekedése lesz.

Azért nem árt észnél lenni

Jövőre nem lesznek rendkívüli hirdetések figyelmeztetett John Perriss. Az idei évben ugyanis mintegy 2,6 milliárd, elsősorban politikai indíttatású hirdetés növelte a költéseket, amelyekről jövőre le kell mondaniuk a médiatulajdonosoknak és az ügynökségeknek. Nem lesznek választások és a fogyasztói szokások némileg változtak is a a gazdaság lassulásával. A hirdetéseknek is alkalmazkodniuk kell ezekhez a változó körülményekhez intett óvatosságra mindenkit a szakember. A fogyasztók nem szórják a pénzüket, és idő kell míg újra erősebben kezdenének költekezni. Ez pedig a mostani időszakban a cégek eredményein is meglátszik. Ha nem tudjuk meggyőzni a fogyasztókat a jó hirdetésekkel, akkor újra húzni kell a nadrágszíjon mondta John Perriss.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!