1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Két, a közelmúltban közzétett jelentés szerint is növekvő reklámköltéssel számolnak a piaci szereplők. Szomorú hír azonban a médiák számára, hogy a növekedés húzóereje a televíziós hirdetési piac növekedése lesz.

Azért nem árt észnél lenni

Jövőre nem lesznek rendkívüli hirdetések figyelmeztetett John Perriss. Az idei évben ugyanis mintegy 2,6 milliárd, elsősorban politikai indíttatású hirdetés növelte a költéseket, amelyekről jövőre le kell mondaniuk a médiatulajdonosoknak és az ügynökségeknek. Nem lesznek választások és a fogyasztói szokások némileg változtak is a a gazdaság lassulásával. A hirdetéseknek is alkalmazkodniuk kell ezekhez a változó körülményekhez intett óvatosságra mindenkit a szakember. A fogyasztók nem szórják a pénzüket, és idő kell míg újra erősebben kezdenének költekezni. Ez pedig a mostani időszakban a cégek eredményein is meglátszik. Ha nem tudjuk meggyőzni a fogyasztókat a jó hirdetésekkel, akkor újra húzni kell a nadrágszíjon mondta John Perriss.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!