2p

A direkt marketinggel foglalkozó vállalati munkatársak, vezetők többsége három pillérre építi kampányainak sikerét: megfelelő listagyűjtés, megragadó ajánlat, vonzó kreatív.

A kampány időpontjának előrehozására példa lehet, ha egy termékeit forgalmazó cég legnagyobb konkurense pont a kampány tervezett indulásának idejére készül bejelenteni új termékét nagyszabású reklámkampány kíséretében.

Alternatív marketing eszközök

Az alternatív marketing eszközök részben szintén a kampány időzítésével hozhatók összefüggésbe, részben viszont a pozitív attitűd, kedvező kép kialakítása révén is befolyásolhatják a válaszadási arányt. Alternatív eszközök alatt érthetők a vállalatról más médiumokban (pl. televízió, nyomtatott sajtó) megjelenő reklám vagy PR jellegű anyagok, események, illetve a más direkt marketing eszközök által előkészített terep. Ez elsősorban az integrált marketing koncepcióját alátámasztó jelenség, azaz annak megfigyelése, hogy a különböző csatornákon és módon kommunikált üzenetek hatása kölcsönösen „átcsordul” és erősíti egymást.

Amennyiben a rendszeres időközönként küldött direkt e-mailek postázását megelőzően minden este az adott vállalat által szponzorált nagy nézettségű műsorszámot sugároznak a televízió népszerű csatornáján a válaszadási ráta emelkedése nem marad el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!