A konzorcium tagjai a NetAktívon kívül a Pesti Csoport, a Carat Hungary és a Kirowski.
A Pesti Csoport feladata a tavaszi kampány kreatív koncepciójának kialakítása, és az új arculat kidolgozásának koordinálása, a Kirowski felel az internetes kommunikációért és a DIMENZIÓ szervezetek weboldalának megújításáét, míg a Carat Hungary a médiatervezést és vásárlást végzi. A NetAktív feladatai közé tartozik a cég három éves kommunikációs stratégiájának kialakítása, a médiakapcsolatok ápolása, folyamatos hírgenerálás, valamint a weboldal új tartalmi struktúrájának kialakítása, és a belső PR koordinálása.
A magyar biztosítási piacon a DIMENZIÓ Csoport egyedülállóan, három non-profit szervezetet tömörít: DIMENZIÓ Magánnyugdíjpénztár, DIMENZIÓ Biztosító Egyesület és DIMENZIÓ Egészségpénztár. Non-profit szervezetről lévén szó, a tulajdonosok maguk a tagok, így a külső kommunikáció mellett jelentős hangsúlyt kap a belső kommunikáció is. A DIMENZIÓ Csoport három szervezete jelenleg 36 ezer tagot számlál, elsősorban az IT piac szereplői közül.
Nyugdíj és egészségbiztosító integrált kampánya
A három szervezetet stratégiai szövetségbe tömörítő DIMENZIÓ Csoport a NetAktív Kommunikációs Ügynökség vezette konzorciumot bízta meg integrált kommunikációs feladatainak teljes körű ellátásával 2003. áprilisától.