2002. március 21. 11:00

Az egyhónapos kampány, amely március 15-én azzal a céllal indul, hogy az újabb lendületet vett lakáspiacon segítse az OTP Bank lakáshitel kihelyezéseit.

A Café Reklám készíti az OTP bank új lakáshitel reklámkampányát. Az egyhónapos kampány, amely március 15-én azzal a céllal indul, hogy az újabb lendületet vett lakáspiacon segítse az OTP Bank lakáshitel kihelyezéseit.

Az ügynökség két kreatív anyagot készített azzal a céllal, hogy meggyőzze az államilag támogatott lakáshitelekre nem jogosult igénylőket a bank kedvező szolgáltatásának igénybevételére. Az óriásplakát, önálló, a többi eszköztől eltérő megjelenésű.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.