1p

A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált.

A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált. A hirdetés a megszűnő Matáv kedvezményekre reagálva, új internetkapcsolatot kínált fel az olvasóknak.

A kampány nagyon szoros targetálási kritériumok mellett került megvalósításra. A reklámok kizárólag este 6 és reggel 8 óra között jelentek meg, hiszen az üzenet elsődleges célcsoportja a kedvezményes időszakot használó internetezők voltak. Mindemellett egy weboldalon a reklám egy látogatónak egy napon belül csak egyszer jelent meg, ezáltal elkerülve az esetleges zavaró hatást.

Viszont az Axelero szerint a reklámhadjárat etikátlan volt és - utólag - a GVH-nál élt panasszal Az eset érdekessége, hogy a „sértett” által üzemeltett hírportálon volt a legerőteljesebb a hirdetés.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!