A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált. A hirdetés a megszűnő Matáv kedvezményekre reagálva, új internetkapcsolatot kínált fel az olvasóknak.
A kampány nagyon szoros targetálási kritériumok mellett került megvalósításra. A reklámok kizárólag este 6 és reggel 8 óra között jelentek meg, hiszen az üzenet elsődleges célcsoportja a kedvezményes időszakot használó internetezők voltak. Mindemellett egy weboldalon a reklám egy látogatónak egy napon belül csak egyszer jelent meg, ezáltal elkerülve az esetleges zavaró hatást.
Viszont az Axelero szerint a reklámhadjárat etikátlan volt és - utólag - a GVH-nál élt panasszal Az eset érdekessége, hogy a sértett által üzemeltett hírportálon volt a legerőteljesebb a hirdetés.
On-line marketing háború, csatát nyert a Vivendi.
A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált.