1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált.

A diadal kivívója egy pop-up, amely valószínűleg minden eddigi rekordot megdöntött. Az eddigi jellemző átkattintási arány 0,2-0,5%, ezzel szemben a Vivendi reklámja 52%-os értéket produkált. A hirdetés a megszűnő Matáv kedvezményekre reagálva, új internetkapcsolatot kínált fel az olvasóknak.

A kampány nagyon szoros targetálási kritériumok mellett került megvalósításra. A reklámok kizárólag este 6 és reggel 8 óra között jelentek meg, hiszen az üzenet elsődleges célcsoportja a kedvezményes időszakot használó internetezők voltak. Mindemellett egy weboldalon a reklám egy látogatónak egy napon belül csak egyszer jelent meg, ezáltal elkerülve az esetleges zavaró hatást.

Viszont az Axelero szerint a reklámhadjárat etikátlan volt és - utólag - a GVH-nál élt panasszal Az eset érdekessége, hogy a „sértett” által üzemeltett hírportálon volt a legerőteljesebb a hirdetés.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!