2011. március 4. 08:01

A Renault a Daciákkal indítja hamarosan internetes értékesítését Európában, amit jövőre a társaság más olcsó kategóriás modelljei követhetnek - idézte a Bloomberg hírügynökség a Renault illetékes igazgatóját.

A francia autógyár ezt az eszközt is felhasználja arra, hogy biztosítsa magának az első helyet az olcsó kategóriás kocsik piacán, miután már a PSA Peugeot Citroen korábban jelezte: kizárólag az interneten fogják értékesíteni Európában azt az új modellt, amit egy kínai partnerrel közösen fognak gyártani.

A Renault "fapados" változatainak eladása globálisan 28 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez viszonyítva, háromszor akkora mértékben, mint a drágább modelleké. Ezzel az olcsóbb autók részesedése a csoport forgalmában meghaladta a 25 százalékot tavaly a 2007. évi 15 százalékot követően.

MTI