2011. március 4. 08:01

A Renault a Daciákkal indítja hamarosan internetes értékesítését Európában, amit jövőre a társaság más olcsó kategóriás modelljei követhetnek - idézte a Bloomberg hírügynökség a Renault illetékes igazgatóját.

A francia autógyár ezt az eszközt is felhasználja arra, hogy biztosítsa magának az első helyet az olcsó kategóriás kocsik piacán, miután már a PSA Peugeot Citroen korábban jelezte: kizárólag az interneten fogják értékesíteni Európában azt az új modellt, amit egy kínai partnerrel közösen fognak gyártani.

A Renault "fapados" változatainak eladása globálisan 28 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez viszonyítva, háromszor akkora mértékben, mint a drágább modelleké. Ezzel az olcsóbb autók részesedése a csoport forgalmában meghaladta a 25 százalékot tavaly a 2007. évi 15 százalékot követően.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.