2p

A British Airways (BA) közelmúltban bevezetett online beszállókártyája révén immár minden utazás előtti szolgáltatását az interneten keresztül nyújtja utasainak. Hazánk egyike annak a tizenegy országnak, ahol immár az internetes foglalás és a fizetés is az adott ország nyelvén történik.

Az online szolgáltatások eddigi sikerei alapján a cég várakozásai szerint az internetes beszállókártya népszerű lesz az utasok körében, hiszen a jegyüket közvetlenül a légitársaságtól megvásároló utasok 68 százaléka szeptemberben a ba.com oldalon foglalta le repülőjegyét, 12 százalékuk pedig már az online check-in szolgáltatást is igénybe vette.

A polgári légiközlekedésben az internet ideális eszköz arra, hogy a légitársaságok javíthassák szolgáltatásaik minőségét és választ tudjanak adni új, egyre nagyobb fontossággal jelentkező fogyasztói igényekre. Az egyik legfontosabb ilyen szempont az, hogy az internetes szolgáltatások a vevő kezébe helyezik az irányítást, így az utas maga tervezheti és szervezheti meg utazását függetlenül attól, hogy mikor és hol tartózkodik. Ezen túlmenően, az online szolgáltatások hozzájárulnak ahhoz, hogy az utasok csökkenteni tudják az utazás megszervezéséhez szükséges időt, míg végül de nem utolsó sorban a reptéren töltött idő is lerövidíthető általuk.

Mindezeken túlmenően, az online szolgáltatások további fontos előnye az, hogy lehetővé teszik a légitársaságok működési költségeinek csökkentését. Az internetes szolgáltatások révén a British Airways 2006 és 2008 között például százmillió fonttal tudta csökkenteni kiadásait - áll a cég sajtóközleményében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!