A kampányok során ez azt jelenti, hogy a hirdetők az általuk területi bontásban fontosnak tartott szegmensek hatékony elérését nem csupán médiatervezési szempontok alapján biztosíthatják. "Korábban, amennyiben ügyfeleink egy adott régióban élő fogyasztókat kívánták elérni, pusztán a regionális online médiafogyasztásokra támaszkodhattunk.
Az új technológia révén azonban ma már a legnagyobb látogatottsággal rendelkező felületeket is oly módon használhatjuk, hogy szórás nélkül, kizárólag a meghatározott megyében, illetve városban élőket érjük el." - mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója. "Természetesen ez az eszköz nem csak regionális online kampányok hatékony futtatására alkalmas, de az utóértékelő riportokban megjelenve mély betekintést nyújt az országos megjelenések geográfiai nézettségeire vonatkozóan is." - tette hozzá a szakember. A folyamatosan bővülő adatbázis immáron minimum 85 százalékos pontossággal képes különbséget tenni a Budapestről, illetve egyéb nagyvárosokból érkező látogatók között.
A futatott kampányokkal a pontosság és a területi bontás is bővül, ezáltal hamarosan a teljes ország tekintetében megvalósulhat a szórásmentes geotargeting. Az új lehetőség különösen ajánlott azon hirdetőknek, akik pl. csak a Budapesten, vagy adott városban élőket akarják üzenetükkel megcélozni, akkor is, ha éppen országos online médiumokat böngésznek. Egyéb hasznos alkalmazási terület lehet a különböző road show-k, események kommunikációja, regionális szolgáltatást nyújtó cégek, adott helyen üzemelő hirdetők termékeinek népszerűsítése.
Online geotargeting az ActiveAgenttől
Hazánkban elsőként regionális online kampányok hatékony futtatására alkalmas reklámszerver technológiával dolgozik szeptembertől az ActiveAgent Magyarország. Az új technológia immáron képes megyei és város szintű targetálásra is.