Az oldal kialakításakor a cég egyes ügyfélcsoportjaira helyezték a hangsúlyt. A három fő szegmens a háztartási ügyfelek, a társasházak és az üzleti ügyfelek. Ez utóbbiak számára különböző, "személyre szabott" funkciókat tartalmaz a site, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
A mérőállás-bejelentő űrlap segítségével például már interneten keresztül közölhetjük a fogyasztással kapcsolatos adatokat. A hírlevél szolgáltatás is ügyfélkörtől függően küldi a célcsoportnak megfelelő tartalmú értesítőket. A portálon életre hívott ügyfélkapu a szervezet üzleti ügyfeleinek szól, akik számára egyéni hozzáférést biztosít a vállalat az online szolgáltatások eléréséhez. Az oldal angol és német nyelven is elérhető.
A vállalatoknak érdeke, hogy minél gyorsabban és hatásosabban lássák el mind külső, mind belső felhasználóikat információval, valamint az is, hogy ez a kommunikáció kétirányú legyen. Ehhez olyan rendszerre van szükség, mely könnyen igazítható a folyamatosan változó elvárásokhoz, fogalmazott Balogh Szonja, a megfelelő hátteret biztosító portálmotor cég, a Sense/Net pr menedzsere.
Az integrált vállalati portál szabad átjárást biztosít az arra jogosultaknak az internet, intranet és extranet rendszerek között. Ez a vállalati portálok egyik alaptulajdonsága. Ez azt is jelentheti, hogy például a publikus oldalon összegyűlt adatokat könnyedén megjeleníthetjük az intraneten, vagy ez extraneten. A megjelenített adatokat akár már helyben szerkeszthetjük, kiértékelhetjük, és a rendszer segítségével azonnal értesíthetjük az érintetteket. Ez érvényes a portálba integrált alkalmazásokra, vagy a hozzá kapcsolt különböző rendszerekre és adatbázisokra és az azokban rejlő adatok megjelenítésére és szerkesztésére is.
Menedzsment Fórum