Az online kutatásokban érdekelt cégek számára egy lehetséges partner a Netsurvey. Bokker Sándor elmondta:
Amíg tavaly kutatásaink közel 90 százaléka online témákkal foglalkozott, és vizsgálataink hasonlóan túlnyomó részét még offline módszerekkel végeztük el, addig ma már az online témák zömét online módon is kutatjuk.
Tapasztalatai szerint a potenciális megrendelők egy része nehezen szánja rá magát interneten történő piackutatásra. De ha egyszer kipróbálják, akkor a siker nyomán visszajönnek.
Mind a nemzetközi, mind a hazai trendek azt mutatják, hogy a marketing eszköztársa bővül az online irányában, és az új kommunikáció mindinkább alkalmas lesz egyes célcsoportoknak az eddigiekhez képest pontosabb megismerésére és hatékonyabb elérésére.
Online kutatás: gyors, olcsó, hatékony
Az online módon végzett piackutatás a hagyományosnál gyorsabban lebonyolítható, hiszen akár 1000 ember megkérdezésénél is a felmérés kezdete után tíz nappal, de legkésőbb négy hét múlva rendelkezésre állnak a megrendelő számára szükséges adatok - állapítja meg Bokker Sándor, a Netsurvey Internetkutató intézet igazgatója.