1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online marketing piac legfontosabb szerve az the Internet Advertising Bureau (IAB) által közzétett adatok szerint az év végén újra szebbik oldalát mutatta a az internetes hirdetési piac. A szervezet szerint a tavalyi visszaesés ledolgozható, és újra növekedést mutatnak az online hirdetési kiadások.

A webes hirdetésekre költött összegek az USA-ban a harmadik negyedévben 1,47 milliárd dollárra rúgtak, áll az IAB jelentésében. Igaz ez igen szerény, mindössze egy százalékos növekedés a második negyedévhez képest. Biztaró, hogy ugyan a 2001-es számoktól elmaradt a piac a harmadik negyedévben, ám az első féléves visszaesésnél sokkal kedvezőbbek a számok. A Q2-es csökkenési adatokhoz képest ugyanis közel 22 százalékos a plusz. Az IAB azt is üdvözölte, hogy a 15 legnagyobb online hirdetési ügynökségből 9 a forgalom bővülésről számolt be (összesen mintegy 66 százalékosról) az előző év hasonló időszakához képest.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!