2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Bár az online reklámozás már túl van a kezdeti "boom"-on, még mindig igen nagy intenzitással bővül, úgy az Egyesült Államokban, mint Magyarországon is, járt utána az mfor.hu.

A weboldalakon díszelgő bannereret, hirdetéseket sokak szerint kevesen nézik meg, és nem érdemes a cégeknek áldozniuk erre a célra. Novák ezzel kapcsolatban elmondta: nem feltétlenül az a fontos, hogy minél többen rákattintsanak az internetes reklámra. Ugyanis a márkaépítéshez elég, ha - az óriásplakáthoz vagy szórólaphoz hasonlóan - csak épp a látókörünkbe kerül a hirdetés. "Plusz előnye az online reklámnak, hogy a hagyományoshoz képest lehetőséget biztosít részletes információk beszerzésére is a termékről."

A Kirowski reklámügynökség szakértője szerint a jelenlegi trend szerint a hirdetők a jövőben egyre nagyobb összegeket fordítanak az e-mail kommunikációra. Ez ugyanis - bár kizárólag a fogyasztó előzetes jóváhagyásával működhet - képes személyre szabott ajánlattal, direkt módon megcélozni egy jól behatárolható csoportot. Az online reklámozás legfontosabb ösztönzője az, hogy hányan használják az adott országban az internetet. Az USA-ban 10-ből 5-6 ember tartozik már a felhasználói körhöz, ez Magyarországon egyelőre 2-3 fő tesz ki.

Az mfor.hu korábban beszámolt arról, hogy a VSS befektetési cég elemzése szerint a fogyasztók a hagyományos helyett egyre inkább a digitális médiumok - internet, kábel és műholdas televízió - felé fordulnak, így a hirdetők is növekvő mértékben használják ezeket a médiumokat. Az online hirdetési piac bővülése arra készteti a nagy médiacégeket, hogy jelentős mértékben növeljék internetes beruházásaikat.

Nagy Vajda Zsuzsa

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!