2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Amszterdami megjelenéssel elindult az idei év legnagyobb, globális turisztikai imázskampánya, amely keretében tizenegy ismert magyar reklámozza hazánkat, írja a Világgazdaság.

A hírverők közt szerepel Polgár Judit női sakkozó, Rost Andrea opera-énekesnő és Vizi E. Szilveszter tudós, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke. A Magyar Turizmus (MT) Rt., a Malév Rt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport Rt. közös projektjének célja, hogy világszerte elismert magyarokkal hirdessék az ország egy-egy jellegzetes turisztikai termékét, a gyógy-, lovas- vagy borturizmust, illetve Budapestet és a Balatont.

[ajanlo=101][igazitas=left/]A reklámok a világ legolvasottabb lapjaiban, valamint Európa legforgalmasabb légikikötőiben, világító posztereken jelennek majd meg. Egyelőre nem lehet tudni, mennyi pénzt emészt fel mindez. 2003-2004-ben a kiemelt reklámkampányokra az MT Rt. közel 400 millió forintot költött. Legtöbbet - 195 milliót - egészségturisztikai reklámokra fordítottak.

Tony Curtis amerikai kampányára 35 millió forintot költöttek, a filmet 3,5 millióan látták. Bár a reklám hatása nem mérhető pontosan, az USA-ból érkező beutazók száma januártól augusztus végéig 15-16 százalékkal nőtt, az e vendégkör által eltöltött éjszakák száma elérte a 314 ezret, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!