1p

A hazai online áruházak 84 százaléka úgy ítéli meg, hogy nyereségesen zárja az idei évet és várakozásaik a következő évre is pozitívak, annak ellenére, hogy a verseny erősödésére és az általános költségek növekedésére számítanak - derült ki a GKI Gazdaságkutató Rt., a Westel Rt. és a Sun Microsystems közös felméréséből.

A válaszadók várakozásai alapján 12 hónap múlva a tőkehiány, az alacsony internet-penetráció, a szakemberek magas költsége fogja jelentősen befolyásolni az áruházak versenyképességét. Emellett – kisebb súllyal – a fizetési feltételek, a vásárlók ellenérzései, a vásárlások újszerűsége, az általános költségek növekedése továbbra is érzékelhető hatást gyakorolnak az áruházakra. A jelenlegi helyzet és a jövőbeli várakozások összehasonlítása alapján az látszik, hogy az online áruházak várakozásai pozitívak. A válaszadók egyrészt a verseny erősödésére, másrészt az általános költségek, illetve a szakemberek költségeinek növekedésére számítanak.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!