2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Országos lefedettségre törekszik a Mohai Ágnes ásványvízmárka vevője, az Universal Foods Kft. Az eladást az egykori tulajdonos profiltisztítással indokolta.

Az egész országban elérhetővé kívánja tenni a Mohai Ágnes ásványvizet a márka új tulajdonosa, az Universal Foods Kft. A Mohai Ágnes eladását az előző tulajdonos, a Karsai Holding Rt. azzal indokolta, hogy hosszú távú terveibe nem volt beilleszthető az ásványvíz előállítása és forgalmazása.

A Karsai Holding Rt. cégcsoportja 2000-ben vásárolta meg az üzemet, négy és fél év alatt mintegy 260 millió forintot invesztált az ásványvíz-termelésbe, nyilatkozta Karsai Béla, aki üzleti titokra hivatkozva az eladási árról nem beszélt.

[ajanlo=297][igazitas=left/]Temesvári Kornél, a Fejér megyei üzemet megvásárló vállalkozás első embere kiemelte, azért döntött a vétel mellett, mert a magyar ásványvíz-piactól még jó ideig növekedést vár. Rövid távú célja, hogy a Mohai Ágnes ásványvízgyártó üzem veszteségét megszüntesse. A múlt évben az árbevétel 113 millió forint volt, ami mintegy 20 millió forinttal volt kevesebb az egy évvel korábbinál. Temesvári Kornél úgy fogalmazott, hogy az idén "pozitív nulla eredményt szeretne elérni".

Az ügyvezető igazgató elsősorban a márka ismertségének a növelésére kíván hangsúlyt fektetni, és így szeretné elérni az országos ismertséget, valamint, hogy minél több üzletben kapható legyen a Mohai Ágnes. Jelenleg ugyanis csak Fejér megyében és a fővárosban lehet a terméket megvásárolni. Terveik közt szerepel a jelenlegi 1 százalék alatti piaci részesedés 5-10 százalékra növelése is, írja az MTI.

A Mohai Ágnes az 1940-es években Európa-szerte ismert márka volt, melyet az elmúlt évtizedekben kissé elfeledtek. Jelenleg a vállalat alig 20 főt foglalkoztat.

Az ásványvízfogyasztás dinamikusan nő. A kiskereskedelmi értékesítés mennyiségben 2004. június és 2005. május között meghaladta a 640 millió litert, a forgalom értéke pedig a 30 milliárd forintot. A piacon közel 40 szereplő kínálja áruját. Magyarországon a jelenlegi mintegy 60 liternyi éves egy főre jutó fogyasztás 2010-re a prognózis szerint 85 literre nőhet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!