Legekként lehet említeni az akció kapcsán, hogy:
- a program az UNICEF minden idők legsikeresebb pénzgyűjtő akciója lett Magyarországon;
-
- ilyen széles körű banki összefogás jótékonysági akció keretében még nem volt;
-
- kizárólag magányszemélyek részvételével szervezett gyűjtőprogram nem volt még ilyen eredményes.
A program folyományai
A legfontosabbnak azt tekintjük, hogy egy nemes cél érdekében ennyi embert tudtunk mozgósítani, és ennyi pénz gyűlt össze. Természetesen az ezen túl keletkező dolgoknak is nagyon örülünk. mondták el a Peppernél.
Hogy mik tekinthetők a program folyományaként?
Elsősorban a PR-Oscarként aposztrófált Golden World díj, amely az ügynökség kilencéves szakmai munkájának elismerését is jelenti.
Emellett a Pepper a Matáv Adományvonal nevű szintén humanitárius céllal létrehozott kezdeményezés pr tevékenységében vesz részt. (Ennek keretében már eddig is 160 hátrányos helyzetű, fogyatékkal élő, krónikus beteg gyermek nyári táborainak, kirándulásainak finanszírozására elegendő pénz gyűlt össze.)
Természetesen az sem elhanyagolható, hogy az ügynökség megbízói között a jövőben remélhetőleg pénzügyi szervezetek is megtalálhatóak lesznek, ez irányú tárgyalások néhány bankkal megkezdődtek és mint Sarlós Gábor fogalmazott: "csalódott lennék, ha egy bankkal sem sikerülne megállapodnunk".