Az édességgyártó a minőségi termékekben erősítene, amihez már megvan a kapacitása, írja a NAPI Gazdaság.
A Sweet Point Édesipart Kft.árbevétele tavaly 4 milliárd forint volt, az idei tervben már 5,2 milliárd szerepel, és öt éven belül el akarják érni a 10 milliárd forintos árbevételt, nyilatkozta a lapnak Horváth Imre, a vállalkozás tulajdonosa és ügyvezetője.
[ajanlo=87][igazitas=left/]A cégvezető szerint ennek megvalósításához rendelkezésükre áll a szükséges gyártókapacitás, mivel tíz éve zöldmezős beruházásként létesített üzemcsarnokukat még mindíg nem használják ki teljesen, és annak bővítésére is van lehetőség. A termelés növeléséhez csak az kell, hogy némileg még emelni tudják a Sweet Point nyereségszintjét, ami az elmúlt években is mindíg meghaladta az iparág átlagát. Ez a vállakozás vezetője szerint csak úgy lehetséges, ha a cég és hazai versenytársai „konszolidált piaci munkát” tudnak folytani a nagy kereskedelmi láncokkal.
A Sweet Point idén is a minőségi idénytermékekre koncentrált, és a csokoládéval készülő, praliné-minőségű szaloncukrok választékát bővítette. Ezek részaránya egyébként is nőtt a piacon, míg a tömegáruk árversenye befullad, mert a vásárlók fokozatosan elfordulnak azoktól, írja a NAPI Gazdaság.
Öt év alatt megduplázná forgalmát a Sweet Point
Az édességgyártó a minőségi termékekben erősítene, amihez már megvan a kapacitása, írja a NAPI Gazdaság.