A Technológiai Támogató Központ (Technical Assistance Centre, TAC) a vállalat szolgáltatási portfóliójának központi eleme. A cég nemzetközi TAC központjaiban éjjel-nappal, az év minden napján mérnökök nyújtanak technológiai támogatást az ügyfeleknek a számítógépes és távközlési hálózatokkal kapcsolatos kérdésekben.
[ajanlo=101][igazitas=left/]A vevők a szolgáltatások - így a Cisco SMARTnet, a Cisco SMARTnet Onsite, a Cisco SP Base és a Cisco Software Application Services - igénybevételével folyamatos segítséget kaphatnak a hardver eszközök, szoftver frissítések, online információs források elérése, valamint a gyors műszaki problémamegoldás terén. Ezen szolgáltatások biztosítják, hogy az ügyfelek hatékonyan működtethessék hálózataikat, folyamatosan hozzájuthassanak és telepíthessék a legújabb rendszer-szoftvereket.
Az új központ üzemeltetése a Cisco globális rendszerintegrátor partnerével, a Getronics-szal közösen történik, amely a 30 országban foglalkoztatott mintegy huszonnyolcezer alkalmazottjával és éves 3 milliárd eurós árbevételével a világ egyik vezető gyártó-független informatikai és kommunikációs technológiai (ICT) megoldás és szolgáltatás szállítója.
A Technológiai Támogató Központban jelenleg 110-en dolgoznak. Ez a szám 2005-ig 250, 2006 végéig pedig 500-ra fog nőni, közölte a központ avatásán Rátkai Péter, a Getronics Magyarország ügyvezető igazgatója.
Rob Lloyd, a Cisco Systems európai, közel-keleti és afrikai térségért felelős elnöke elmondta: számos európai országot megvizsgáltak, elemezték az infrastrukturális adottságokat, a munkaerő képzettségi színvonalát és a gazdasági környezetet. Magyarországra a magasan képzett munkaerő, az oktatás színvonala, valamint a technológiai fejlesztések és innováció iránti nyitottsága miatt esett a választás. A cég egyéb magyarországi fejlesztéseket is tervez, tette hozzá az elnök.
Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter szerint a Cisco - kormánydöntés alapján - állami támogatást kapott a központ létrehozásához, aminek mibenlétét a közeljövőben hozzák nyilvánosságra. Az informatikát eszközként kívánja a kormány felhasználni arra, hogy a mainál olcsóbb, kisebb és hatékonyabb államigazgatás működhessen Magyarországon, tette hozzá a miniszter.
Menedzsment Fórum
Ötszáz munkahelyet teremt hazánkban a Cisco új központja
Csütörtökön hivatalosan is megnyílt a Cisco Systems új Technológiai Támogató Központja Budapesten. A centrum, amely a cég nemzetközi hálózatának részét képezi, félezer dolgozónak ad majd munkát, derül ki a Menedzsment Fórum tudósításából.