2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Barcelona labdarúgó klub elnöke Pekingben tárgyal arról, hogy a kínaiak több éves szerződés keretében összesen mintegy 100 millió euró értékben szponzorálnák a klubot. Ha a szerződés létrejön, első eset lenne a klub történetében, hogy valamit hirdetnek mezükön a sportolóik.

[ajanlo=101][igazitas=left/]A Barcelona játékosai a pekingi 2008-as nyári olimpiai játékoknak csinálnának hírverést, állítólag csupán a kínai főváros nevét viselnék mezükön, még az olimpiára sem hivatkozna a felirat - értesült a BBC. A csábító összeg a szakértők szerint meggyőzheti a klub vezetését és az úgynevezett támogatókat, akik egy ilyen fontos döntést jóvá kell, hogy hagyjanak. A katalán focisták ugyanis eddig a gránátvörös-kék trikójukon kizárólag a klub címerét és a mez gyártójának a logóját viselték.

Fontos érv lehet a döntés során, hogy ugyan egy rendkívüli hagyományt rúgnának föl, ám a bevételből a klub, más vezető európai csapatokkal versengve igazolhatna kiemelkedő képességű sportolókat. A bevételek növelése érdekében a katalánok állítólag már a katari légitársaság képviselőivel is tárgyaltak a szponzori szerződés lehetőségéről.

A Barcelona a 2003-2004-es szezont 169,2 milliós bevétellel zárta, miközben az örök rivális Real Madrid 236 millió euróval gazdálkodhatott. A Manchester United forgalma ugyanakkor ennél is több volt, 30 millió euróval. A szakértők egyetértenek abban, hogy a szponzori pénzek jelenthetik a bevétel növelésének legoptimálisabb módját, hiszen a klubtagságik számát nem szívesen növelné a katalán klub, mert így is sok bírálat éri az értékesíthető jegyek kis száma miatti vásárlási nehézségek okán.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Rekordüzletet kötött a Chelsea a Samsunggal
A Real Madrid Adidasban marad
Ronaldo reklámozza majd a Siemens-mobilokat
Hogyan működik az európai futball-üzlet

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!