A július 15-én kezdődött kampányt több csatornán kommunikálják, hiszen a televízióban, óriásplakátokon, a nyomtatott sajtóban és a rádióban is megjelenik. A kampány érdekessége, az interneten elérhető „maxiverziók”, amelyek a televízióban futó három reklámfilmből készült egy perc hosszúságú változata. Ezekben az látható mi történt még a filmek hőseivel azon kívül, amit a TV-ben már láthattunk. A sajtóban különleges médiamegjelenés valósult meg: az 1/1 hirdetés felét alaphelyzetben letakarja egy fél oldalnyi vörös rész egy headline-nal. A lapot kihajtva válik láthatóvá a teljes illusztráció és headline, és válik érthetővé a szituáció. Ennek következtében természetesen behajtott állapotban más értelmet kap a kép. Rádióban a koncepcióhoz illeszkedve külön kreatív ötletre épülő hirdetés született.
Péntek 13 a Lowe GGK-tól
A Matáv Rt. közelmúltban indította Péntek 13 kiegészítő díjcsomagjának kampányát, melyet a Lowe GGK készített, a médiamunkáit a Zenith Média látja el.