1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európában egyedülálló marketing módszert alkalmaz a Borsodi Sörgyár Rt. dobozos termékénél. Egy Amerikában már bevált technikai eljárást vetnek be legújabb kampányukban.

Ennek révén készpénz-, illetve pénzutalvány-nyereményhez juttatják a fogyasztókat. A marketingakció nyereményalapja 20 millió forint. Lapunk kérdésére, hogy a teljes akció mibe kerül a söripari cégnek, Bognár Gyula elnök-vezérigazgató nem kívánt válaszolni. Jelezte, hogy az eddig csak az USA-ban hasznosított eljárás haszonnal kecsegtet, dobozos söreik fogyasztásának növekedését is remélik tőle. A cég tavaly 30 százalékot meghaladó piaci részesedésével vezető lett a hazai gyártók között, és ezt az idén is szeretnék megőrizni.

A cég a hazai gyárak által tavaly értékesített 7,1-7,2 millió hektoliter sörből 2,15 millióval részesedett. Árbevétele megközelítette a 33 milliárd forintot. Adózás előtti eredménye 4,7 milliárd forint volt, 54 százalékkal magasabb az előző évinél.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!