Ennek révén készpénz-, illetve pénzutalvány-nyereményhez juttatják a fogyasztókat. A marketingakció nyereményalapja 20 millió forint. Lapunk kérdésére, hogy a teljes akció mibe kerül a söripari cégnek, Bognár Gyula elnök-vezérigazgató nem kívánt válaszolni. Jelezte, hogy az eddig csak az USA-ban hasznosított eljárás haszonnal kecsegtet, dobozos söreik fogyasztásának növekedését is remélik tőle. A cég tavaly 30 százalékot meghaladó piaci részesedésével vezető lett a hazai gyártók között, és ezt az idén is szeretnék megőrizni.
A cég a hazai gyárak által tavaly értékesített 7,1-7,2 millió hektoliter sörből 2,15 millióval részesedett. Árbevétele megközelítette a 33 milliárd forintot. Adózás előtti eredménye 4,7 milliárd forint volt, 54 százalékkal magasabb az előző évinél.
Pénz a sörben
Európában egyedülálló marketing módszert alkalmaz a Borsodi Sörgyár Rt. dobozos termékénél. Egy Amerikában már bevált technikai eljárást vetnek be legújabb kampányukban.