Az Advertising Age szaklap megválasztotta az amerikai magazinpiac idei legfontosabb kiadványait és személyiségeit.
Az AdAge szerint az US Weekly az év legsikeresebb amerikai sajtóterméke. A magazin a szaklap szerint lekörözte versenytársait a fiatal és tehetős vevők kegyeiért folytatott küzdelemben.
A US Weekly az AdAdge szerint rendkívül fontos kulturális tényezővé, viszonyítási ponttá vált az USA-ban annak ellenére, hogy általában sztárokkal foglalkozó írásai és pletykái nem kimondottan tartalmasak. Ma már az olyan túlzottan 'komoly' lapok, mint a Rolling Stone nem igazán sikeresek a tengerentúli lappiacon: a 3-4 oldalas cikkek már hosszúak az átlagos olvasóknak. Kellemetlen vagy sem, az év legbefolyásosabb lapja ez a magazin, írja az AdAge. A Mediamark Research Inc. adatai szerint ez a pletykamagazin meglepő módon magasabb státuszú olvasóközönséggel rendelkezik, mint például a Vanity Fair vagy az In Style.
A 2000 márciusa óta létező lap sikerének, és rendkívül magas reklámbevételének a kulcsa, hogy az amerikaiak megszállottjai a sztárokról szóló híreknek. Az év magazinszerkesztőjének járó díjat David Granger, az Esquire férfimagazin főszerkesztője kapta meg, az év legjobb magazinkiadója pedig Mary Berner, a Fairchild Publications elnök-vezérigazgatója lett.
(Menedzsment Fórum)
Pletykamagazin lett az év lapja az USA-ban
Az Advertising Age szaklap megválasztotta az amerikai magazinpiac idei legfontosabb kiadványait és személyiségeit.