A közelmúltban publikált fél éves eredmények is azt mutatták, hogy a céget az „old-media”, a Warner részleg viszi előre. A most közzétettek ezt erősítik meg. A cég bevételei és profitja elmarad az előzetes várakozástól. A vállalatnál ezt az alacsony online reklámbevételekkel indokolták.
Mint a cégnél elmondták a 2002-es évben az AOL reklám és kereskedelmi bevételei a jó esetben is 1,7 milliárd dollárt érhetnek el, ám igen valószínű, hogy ennél 5 százalékkal még el is maradnak. A médiaóriásnál ugyan az internetes hirdetések általánosan gyenge piacáról beszélnek, ennek ellenére mindent megtesznek, hogy a bevételeket növeljék. Ezt szolgálja, hogy újjászervezik a hirdetési sales csapatukat, a kapacitások mind nagyobb százalékát kívánják rich mediás hirdetések közlésére alkalmassá tenni, illetve az online reklámok értékesítőivel erősíteni kívánják a kapcsolatot.
Problémák lehetnek az AOL-nál
Az AOL Time Warner figyelmeztetett, hogy a vártnál gyengébb lesz az eredménye. A cég ezt a gyengébb online reklámbevételekkel indokolta.