1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az AOL Time Warner figyelmeztetett, hogy a vártnál gyengébb lesz az eredménye. A cég ezt a gyengébb online reklámbevételekkel indokolta.

A közelmúltban publikált fél éves eredmények is azt mutatták, hogy a céget az „old-media”, a Warner részleg viszi előre. A most közzétettek ezt erősítik meg. A cég bevételei és profitja elmarad az előzetes várakozástól. A vállalatnál ezt az alacsony online reklámbevételekkel indokolták.

Mint a cégnél elmondták a 2002-es évben az AOL reklám és kereskedelmi bevételei a jó esetben is 1,7 milliárd dollárt érhetnek el, ám igen valószínű, hogy ennél 5 százalékkal még el is maradnak. A médiaóriásnál ugyan az internetes hirdetések általánosan gyenge piacáról beszélnek, ennek ellenére mindent megtesznek, hogy a bevételeket növeljék. Ezt szolgálja, hogy újjászervezik a hirdetési sales csapatukat, a kapacitások mind nagyobb százalékát kívánják rich mediás hirdetések közlésére alkalmassá tenni, illetve az online reklámok értékesítőivel erősíteni kívánják a kapcsolatot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!