Az újság egyben tanácsot is ad olvasóinak, hogyan kell élvezni Budapest vonzerejét. Az Utazás Tonyval alcímmel megjelent írásban Tony Curtis[ajanlo=84][igazitas=left/]három aranyszabályt árul el: "1. Keress magadnak egy csinos magyar társat, lehetőleg olyat, aki nem beszél angolul. 2. Andalogj vele az utcákon. Ülj le egy kávéház teraszán, a Duna-parton, a Lánchídnál. 3. Kóstold meg a magyar szalámit. Nem viccelek. Ez a legjobb szalámi a világon!"
Az írás egyike azon számtalan cikknek, amely a Magyar Turizmus Rt. idén tavasszal, Tony Curtis bevonásával, Észak-Amerikában folytatott kampánya nyomán született.
Az észak-amerikai nagyközönség és az utazási szakma Magyarország iránti érdeklődése egyre fokozódik. Ennek jele, hogy a legjelentősebb szakmai magazinok - mint a Travel+Leisure, valamint a Condé Nast Traveller - is Magyarországra irányítják a figyelmet októberi, illetve novemberi számukban. A Travel+Leisure utazási magazin szállodákhoz kapcsolódó fürdők világranglistáján a Gellért fürdő a harmadik helyre került. A Condé Nast Traveller 13 oldalas, képekkel illusztrált cikket közölt a magyar fővárosról, Budapest Love Song címmel.
Ennek is köszönhető, hogy a hazai gyógyszállókba - az előző év azonos időszakához képest - 72 százalékkal több amerikai vendég érkezett augusztusban.
(MTI)
Ráharapott Budapest Curtis-csalijára az amerikai média
Tony Curtis kalauzolásával mutatja be olvasóinak Budapest megújult látványosságait a The New York Post, az amerikai város egyik legolvasottabb napilapja. Emellett jelentős iparági magazinok is ingyenreklámmal kampányolnak a magyar főváros mellett.