3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Marko Voljc, a KBC közép-európai stratégiai vezetője elmondta: a belga csoportnak ma a közép-kelet-európai régióra vonatkozóan két fontos stratégiája van. Egyrészt egységesíti jelenlétét a régióban úgy, hogy az egyes országokban a többségi tulajdonában lévő márkák közül a legerősebbet ernyőmárkává teszi, megtartva a legismertebb helyi márkanevet - ami nálunk a K and H -, de annak vizuális arculatát saját megjelenéséhez igazítja.

Üzleti stratégiájának alappillére pedig a bankbiztosítás, amit a csoport a "második hazai piacnak" nevezett közép-európai régióban - így Magyarországon is - erősíteni kíván, vagyis a KBC tulajdonában lévő magyar cégek a jövőben még szorosabban fognak együttműködni. A KBC a térségben az itt elért mérlegfőösszeg alapján (31,1 milliárd euró) a második legnagyobb nemzetközi szereplő. A többiektől eltérően jelenlétét az EU tagországaira korlátozza és mind banki, mind biztosítási területen aktív. Eddig 3,6 milliárd eurót fektetett be a térségben - ebből 3,2 milliárdot bankokba, 0,4 milliárdot biztosító társaságokba -, s első invesztíciója nálunk volt 1991-ben.

Magyarországi banki piaci részesedése meghaladja a célul kitűzöttet (a második legnagyobb hitelintézet, 11 százalékos piaci résszel), s a csoport most a biztosítási területen is növekedési lehetőségek után kutat (az életbiztosítási piacon a hetedik helyezett 3 százalékos, a nem életbiztosítási piacon pedig a hatodik, 4 százalékkal). Az arculatváltás jelentős költséggel jár a cégcsoport számára, hiszen valamennyi nyomtatvány, tájékoztató anyag megváltozik, június 1-23. között valamennyi K and H fiók "új ruhába öltözik". A pontos összeget nem hozták nyilvánosságra, csupán annyit árultak el a tájékoztatón, hogy még a bank méretéhez képest is jelentős és teljes mértékben az itteni cégek állják.

"Nem elégedhetünk meg azzal, hogy a K and H Banknak a két évvel ezelőtti problémák ellenére sikerült megőriznie második helyét a magyar bankszektorban. Meggyőződésünk ugyanis, hogy három-öt éven belül konszolidációra kerül sor a bankpiacon, s mi ezt követően is az egyik legnagyobb szereplők szeretnénk maradni úgy, hogy közben folyamatosan növeljük részesedésünket, kihasználva az egységes Európa nyújtotta szinergiákat, s vonzó ajánlatokat nyújtva a magyar ügyfeleknek" - hangsúlyozta John Hollows, a K and Bank vezérigazgatója. Ebben az új, dinamikus megjelenés és kommunikáció is segíthet. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Megválasztották a K&H Bank új elnökét

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!