Az ausztriai központú versenyen elnyert díj az első rangos nyugat-európai elismerés a hazai kreatív fesztiválokon már számos sikert elért interaktív ügynökség történetében.
A Renault Vel Satis és Avantime márkáit bevezető integrált kampány részeként elkészített CD-ROM-ot design, kreatív tartalom, funkcionalitás, interaktivitás, valamint a felhasznált technológia fejlettsége szempontjából is követendőnek minősítette a nemzetközi zsűri. A szakértők több mint 30 ország 670 nevezéséből kétfordulós értékelési folyamat során számos német, holland és osztrák induló mellett választották a befutók közé a kirowski munkáját.
"Magyarországon egyelőre ritkaságszámba megy az ilyen, a hagyományos hirdetési aktivitás hatását kiterjesztő és intenzívebbé tévő eszközök alkalmazása" - mondta Pawlowszky Tamás, a kirowski kreatív igazgatója. "Azok azonban, akik megkapták a CD-t, nagyon szerették. Ez a - számunkra is váratlan hevességű - pozitív fogadtatás megerősített bennünket abban, hogy érdemes továbbra is a nyugati élvonalat szem előtt tartva újabb és újabb innovatív produktumokkal izgalomban tartani a piacot."
Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak
EUROPRIX Quality Seal 2002 kitüntetésben részesült a kirowski Renault Luxusszalon című CD-ROM-ja a legjobb európai multimédiás munkákat értékelő EUROPRIX pályázaton.