Az RTL Klub által szervezett sajtótájékoztatón Kolosi Péter programigazgató elmondta, hogy a csatorna visszavette a vezető szerepet. Az RTL Klub erősebb a 18-49 éves korosztályban általában, valamint azon belül a magas vásárlóerejű, a magas iskolázottságú és a városi réteg körében is. Kolosi szerint üzleti szempontból egyértelműen a 18-49 éves korosztálynál elért nézettség a döntő.
Kolosi elmondta, szeptemberben, amikor a legfőbb konkurens TV2 megújította műsorstruktúráját és elindította a Big Brother valóság showt, az RTL Klub elvesztette elsőségét. Az RTL Klub a TV2 után indította be saját gyártású (nem licenc) valóság show-ját, ami október végére érte utol nézettségben a TV2 műsorát. Kolosi szerint szeptember- októberben bebizonyosodott, a magyar televíziós piacon egy reality show-val csak egy másik tudja jó eséllyel felvenni a versenyt. Kolosi szerint Magyarországon 2003 is a reality show-k éve lesz, véleménye szerint jövőre mindkét csatorna folytatni fogja a show-it.
Reality showt csak reality show győzhet le
A TV 2 élre törése úgy tűnik nem volt tartós, szeptemberben ugyan maguk mögé tudták szorítani az RTL-t, de októberben újra visszaestek.