1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A TV 2 élre törése úgy tűnik nem volt tartós, szeptemberben ugyan maguk mögé tudták szorítani az RTL-t, de októberben újra visszaestek.

Az RTL Klub által szervezett sajtótájékoztatón Kolosi Péter programigazgató elmondta, hogy a csatorna visszavette a vezető szerepet. Az RTL Klub erősebb a 18-49 éves korosztályban általában, valamint azon belül a magas vásárlóerejű, a magas iskolázottságú és a városi réteg körében is. Kolosi szerint üzleti szempontból egyértelműen a 18-49 éves korosztálynál elért nézettség a döntő.

Kolosi elmondta, szeptemberben, amikor a legfőbb konkurens TV2 megújította műsorstruktúráját és elindította a Big Brother valóság showt, az RTL Klub elvesztette elsőségét. Az RTL Klub a TV2 után indította be saját gyártású (nem licenc) valóság show-ját, ami október végére érte utol nézettségben a TV2 műsorát. Kolosi szerint szeptember- októberben bebizonyosodott, a magyar televíziós piacon egy reality show-val csak egy másik tudja jó eséllyel felvenni a versenyt. Kolosi szerint Magyarországon 2003 is a reality show-k éve lesz, véleménye szerint jövőre mindkét csatorna folytatni fogja a show-it.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!