Nem elég az energiaital, már vitaminnal bevont gumicukrok és ginseng tartalmú rágók is csábítják az amerikai fogyasztókat. Az USA-beli cukorkagyártók már a fitnesz közönséget célozzák meg az energiabombák segítségével.
[ajanlo=213][igazitas=left/]Ezen a héten Chicagóban tartották az ipar és a szakértők éves konferenciáját, ahol fény derült arra is, hogy az édességet és a fitneszt párosítani mégsem annyira lehetetlen, sőt gazdasági rációja van. Az amerikai fogyasztók éves szinten 3 milliárd dollárt szórnak el különböző cukorkákra, írja az AP hírügynökség.
Ha azt vesszük alapul, hogy a felnőttek 60 százaléka állítja magáról, hogy edzi testét, akkor az új termékek valós eséllyel indulnak a fogyasztói listák előkelő helyezéseiért. A gyártók mindent bevetnek a siker érdekében. A Mooresville-i BestSweet Inc. például neves amerikai autóversenyzővel reklámozza koffein, ginseng és guarana alapú rágóit.
"Egyre inkább az a trend alakul ki, hogy az édességek tartalmaznak valami hozzáadott értéket, általában vitamint vagy egyéb adalékanyagokat" - mondta Steve Berkovitz, a BestSweet munkatársa. "Három darab ilyen cukorka ugyanolyan hatást vált ki, mint egy doboz Red Bull energiaital" - tette hozzá Berkovitz.
Menedzsment Fórum
Red Bull-hatást várnak az új fitnesz-cukorkáktól
Nem elég az energiaital, már vitaminnal bevont gumicukrok és ginseng tartalmú rágók csábítják az amerikai fogyasztókat. Az USA-beli cukorkagyártók már a fitnessz közönséget célozzák meg az energiabombák segítségével.