2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Óriási változás előtt áll a reklám- és marketingpiac, a mobiltelefonokkal ugyanis a cégek minden eddiginél közvetlenebbül, személyre szólóbban és költséghatékonyabban érik el a fogyasztókat, olvasható a Népszabadságban.

[ajanlo=291][igazitas=left/]A postaládába dobott marketingújságokat a legtöbben olvasatlanul dobják a szemétbe, mint ahogyan az e-mailen érkezett elektronikus reklámleveleket is egyetlen gombnyomással eltüntetik. A televízión és a rádión adót vált, akit nem érdekelnek a hirdetések. A mobiltelefonra érkezett üzenetet azonban csak úgy lehet törölni, ha előbb megnyitjuk - mondja Csata Sándor, a Voxline ügyvezető igazgatója. Ma a gyártó a mobiltelefonon keresztül közvetlenül éri el a fogyasztót, sőt oda-vissza működik a kommunikáció.

Elvégezhető a maroktelefonon keresztül a piackutatás is. Egy óriásplakáton megadnak egy számot, amit fel kell hívni, erre válaszul küld a cég egy szoftvert, amivel ki lehet tölteni a kérdőívet. Aki ezt megteszi, ajándékot kap. A rendszerek annyira intelligensek, hogy azt is képesek regisztrálni, mennyit gondolkozik az ember a válasz előtt. Tavaly Magyarországon hétmilliárd forintot költöttek az előfizetők különböző SMS-ekre, száz lakosból lassan kilencvennek van mobilja, így a technológia elterjedtsége tovább erősíti a módszer létjogosultságát.

Sokan azt érzik, és lehet, hogy nem mindig alaptalanul, hogy akarata ellenére árasztják el reklámokkal a cégek. A komolyabb vállalatok ugyanakkor csak a fogyasztó beleegyezésével küldenek reklámok tartalmú üzeneteket. A fejlett technológia azt is lehetővé teszi, hogy a mobiltelefon és a bankszámla összekapcsolásával azonnal fizessen a szolgáltatásért. Merthogy sokszor a regisztráció díja mellett, ami egy normál SMS ára, fizetni kell a megkapott tartalmakért is.

Növeli a reklám- és marketingpiacon a mobil vonzerejét az is, hogy a felmérések szerint a nézők 100 tv-reklámból csak kilencre figyelnek, míg a többinek gyakorlatilag nincs hatása. Már ma is érkezhetnek reklámok képek, esetleg videofájlok formájában, az ilyen jellegű technikai megoldások azonban a harmadik generációs telefonok elterjedésével kaphatnak majd igazán szárnyra, néhány éven belül, írja a Népszabadság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!