Csak néhány a felsoroltak közül: jégkrém, ropi, sajt, napraforgó, chips. Egy megkérdezett nemes egyszerűséggel azt válaszolta, hogy bármit megeszik, amihez az osztály ingyen hozzá tud jutni.
Az előre csomagolt termékek közül a vaníliás kóla viszi a prímet, amit a megkérdezettek 7,7%-a már kipróbált. Sokan fogyasztanak szójás termékeket, legyen az szója chips vagy tej. A válaszokból kitűnik, hogy sokan előszeretettel esznek egészséges vagy bio termékeket, míg mások a hétköznapi dolgokat részesítik előnyben.
A divatban is hasonló sokszínűség uralkodik, mint a többi területen. A lista elején Armani (8%), Ralph Lauren (6.1%) és Prada (5.6%) áll. Még számos márka szerepelt a sorban, mégis azokat említenénk meg, akik nem törődnek azzal mi van rajtuk, vagy ahogy egy megkérdezett frappánsan válaszolta, nem rabjai a márkáknak. Abban azonban többen is megegyeztek, hogyha továbbra is sújtja a marketing területét is a recesszió leáldozóban a divatos márkák kora
Reklámguruink kedvencei
Egy most napvilágra került tanulmány arra próbált választ kapni, milyen műszaki eszközökkel dolgoznak, milyen ételeket és italokat fogyasztanak, s mit viselnek legszívesebben a reklámjaink alkotói.