1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most napvilágra került tanulmány arra próbált választ kapni, milyen műszaki eszközökkel dolgoznak, milyen ételeket és italokat fogyasztanak, s mit viselnek legszívesebben a reklámjaink alkotói.

Csak néhány a felsoroltak közül: jégkrém, ropi, sajt, napraforgó, chips. Egy megkérdezett nemes egyszerűséggel azt válaszolta, hogy bármit megeszik, amihez az osztály ingyen hozzá tud jutni.
Az előre csomagolt termékek közül a vaníliás kóla viszi a prímet, amit a megkérdezettek 7,7%-a már kipróbált. Sokan fogyasztanak szójás termékeket, legyen az szója chips vagy tej. A válaszokból kitűnik, hogy sokan előszeretettel esznek egészséges vagy bio termékeket, míg mások a hétköznapi dolgokat részesítik előnyben.

A divatban is hasonló sokszínűség uralkodik, mint a többi területen. A lista elején Armani (8%), Ralph Lauren (6.1%) és Prada (5.6%) áll. Még számos márka szerepelt a sorban, mégis azokat említenénk meg, akik nem törődnek azzal mi van rajtuk, vagy ahogy egy megkérdezett frappánsan válaszolta, nem rabjai a márkáknak. Abban azonban többen is megegyeztek, hogyha továbbra is sújtja a marketing területét is a recesszió leáldozóban a divatos márkák kora…


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!