Az ötnapos rendezvény alatt számos előadás, fórum és reklámtörténeti kiállítás mutatja be a közönségnek a reklámszakma tevékenységét, eredményeit és sikereit, illetve a szakma azon oldalát, melyet a fogyasztók kevésbé ismernek. A Budapest több pontján zajló ingyenes programok központi helyszíne a Corvinus Egyetem, írja az MTI.
[ajanlo=538][igazitas=right/]A rendezvény szervezője a 30 éve alakult Magyar Reklámszövetség (MRSZ) amelynek létrejöttekor a cél a reklámkultúra meghonosítása volt. Ma pedig az, hogy közelebb hozza a reklámot az emberekhez - mondta Levendel Ádám, a szövetség elnöke. Az utóbbi időben megtévesztő kép alakult ki a magyar reklámokról és a szakemberekről, ezért kívánnak bepillantást nyújtani a műhelyekbe - tette hozzá.
Egy átlagos magyar fogyasztó egy hét alatt 295 tévé-spotot, 350 utcai plakátot, 136 rádióreklámot és 177 sajtóhirdetést "kénytelen" befogadni. A reklám manipuláló, illetve gyerekekre gyakorolt hatásának, erőszakosságának kérdését és mennyiségének szükségességét kívánják többek között tisztázni a reklámszakma szereplőinek összefogásával létrejött programon.