Szkeptikusak az olvasók a hazai reklámokkal szemben
A bejegyzésekből kiderült, olvasóink fantáziáját az idén három reklám ragadta meg leginkább: a UPC Chellóé, amelyben a modemmel internetező férfit japán turistáknak mutogatják, az Ikeáé, amelyben a kiskutya hazatérve nem ismeri meg az átalakított lakást, valamint a Coca-Cola "Mindenkinek" kampánya Kaszás Attila hangjával. A Reklámmustra-szavazásokon mindig az aktuális negyedévben bemutatott reklámfilmek közül válogatunk, de ígérjük, hogy év végén közreadjuk majd olvasóink legnagyobb kedvenceit, tekintet nélkül vetítésük időpontjára.
A fórumon szóba került a Vodafone "tiszavirág-életű" és a Skoda hangutánzós reklámja, valamint a Domestos hirdetése, amelyben egy egész állatsereglet bújik elő a lakás különböző zugaiból. A bejegyzések szerint azonban egyik sem aratott osztatlan sikert. Olvasóink a jelek szerint továbbra is szkeptikusak a hazai reklámokkal szemben. Zárásul itt most csak egy építő jellegű javaslatot idézünk: "Az lenne a legjobb, ha az idegesítő reklámokat egy normál sms-díjas számon már az első levetítés alkalmával le lehetne parancsolni a képernyőről."
Azért adjunk még egy sanszot a reklámoknak - legközelebb januárban várjuk véleményüket a Reklámmustra 2005 negyedik negyedéves szavazásán!
Köszönjük a TNS Media Intelligence-nek a Reklámmustra sorozat írásához nyújtott segítségét.
Menedzsment Fórum