1p

Az amerikai Yahoo internetes keresőrendszer és tartalomszolgáltató 300 millió dollár készpénzért felvásárolja az ugyancsak amerikai BlueLithium reklámügynökséget, jelentették szerdán.

A BlueLithium a felhasználók keresési és böngészési szokásaikat figyeli a "cookie-k" letapogatásával, így célzott hirdetéseket tud a Yahoo vagy más szolgáltatók honlapján megjeleníteni.

Kedden a Yahoo részvénye öt százalékkal drágult, mert ismét fölerősödtek azok a híresztelések, hogy a Microsoft esetleg

felvásárolná

, több mint 70 százalékos felárral. A befektetési bankok hetek óta javítják a Yahoo részvényének ajánlását, a cég távolabbi üzleti kilátásai miatt.

A Michigan állami egyetemen tizenharmadik éve végzett fogyasztói elégedettség vizsgálaton először teljesített jobban a Yahoo, mint a Google. Az ACSI (American Consumer Satisfaction Index) száz pontjából a Yahoo 79 pontot ért el, ez egy év alatt 3,9 százalékos javulás. A Google 78 pontot kapott a felhasználóktól, 3,7 százalékkal kevesebbet a tavalyinál. Továbbra is a Google a leggyakrabban használt keresőprogram, portálnak viszont jobb, izgalmasabb a Yahoo a legutóbbi honlapfejlesztések nyomán, derült ki a legújabb felmérésből.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!