1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az amerikai Yahoo internetes keresőrendszer és tartalomszolgáltató 300 millió dollár készpénzért felvásárolja az ugyancsak amerikai BlueLithium reklámügynökséget, jelentették szerdán.

A BlueLithium a felhasználók keresési és böngészési szokásaikat figyeli a "cookie-k" letapogatásával, így célzott hirdetéseket tud a Yahoo vagy más szolgáltatók honlapján megjeleníteni.

Kedden a Yahoo részvénye öt százalékkal drágult, mert ismét fölerősödtek azok a híresztelések, hogy a Microsoft esetleg

felvásárolná

, több mint 70 százalékos felárral. A befektetési bankok hetek óta javítják a Yahoo részvényének ajánlását, a cég távolabbi üzleti kilátásai miatt.

A Michigan állami egyetemen tizenharmadik éve végzett fogyasztói elégedettség vizsgálaton először teljesített jobban a Yahoo, mint a Google. Az ACSI (American Consumer Satisfaction Index) száz pontjából a Yahoo 79 pontot ért el, ez egy év alatt 3,9 százalékos javulás. A Google 78 pontot kapott a felhasználóktól, 3,7 százalékkal kevesebbet a tavalyinál. Továbbra is a Google a leggyakrabban használt keresőprogram, portálnak viszont jobb, izgalmasabb a Yahoo a legutóbbi honlapfejlesztések nyomán, derült ki a legújabb felmérésből.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!