[ajanlo=203][igazitas=left/]Ez arra enged következtetni, hogy a médium hatékonyabb a többinél és gyorsan a főáram részévé válik. A PricewaterhouseCoopers legújabb felmérése szerint az online reklámokra fordított összeg 26 százalékkal nőtt az egy évvel ezelőttihez képest és 4,3 százalékkal az előző negyedévhez képest. Elemzők szerint a piaci szereplők egyre inkább kezdik felismerni az interaktivitás jelentőségét, s az abban rejlő lehetőségeket, és ezzel egyidejűleg elfordulnak a hagyományosabb hirdetési felületektől - írja az eMarketer.
Előrejelzések szerint 2005-ben az online reklámpiac 34 százalékkal (12,9 milliárd dollárra) fog nőni, ezzel túlszárnyalja 2004 32,5 százalékos növekedését. 2009-re az internetes reklámköltségek elérhetik a 22,3 milliárd dollárt is.
Menedzsment Fórum
Rekordnövekedés az amerikai online reklámpiacon
Rekordot döntött az online reklámpiac: az első negyedévben 2,8 milliárd dollárt költöttek netes reklámra az Egyesült Államokban. Az internetes hirdetések piaca így immár több mint kétéves stabil, egyenletes növekedést mutat. Az elmúlt években az első negyedévben volt a legalacsonyabb az online reklámköltés, így nagyon valószínű, hogy rekordévnek nézünk elébe.