1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rekordot döntött az online reklámpiac: az első negyedévben 2,8 milliárd dollárt költöttek netes reklámra az Egyesült Államokban. Az internetes hirdetések piaca így immár több mint kétéves stabil, egyenletes növekedést mutat. Az elmúlt években az első negyedévben volt a legalacsonyabb az online reklámköltés, így nagyon valószínű, hogy rekordévnek nézünk elébe.

[ajanlo=203][igazitas=left/]Ez arra enged következtetni, hogy a médium hatékonyabb a többinél és gyorsan a főáram részévé válik. A PricewaterhouseCoopers legújabb felmérése szerint az online reklámokra fordított összeg 26 százalékkal nőtt az egy évvel ezelőttihez képest és 4,3 százalékkal az előző negyedévhez képest. Elemzők szerint a piaci szereplők egyre inkább kezdik felismerni az interaktivitás jelentőségét, s az abban rejlő lehetőségeket, és ezzel egyidejűleg elfordulnak a hagyományosabb hirdetési felületektől - írja az eMarketer.

Előrejelzések szerint 2005-ben az online reklámpiac 34 százalékkal (12,9 milliárd dollárra) fog nőni, ezzel túlszárnyalja 2004 32,5 százalékos növekedését. 2009-re az internetes reklámköltségek elérhetik a 22,3 milliárd dollárt is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!