[ajanlo=101][igazitas=left/]Az alku értelmében a "Samsung Mobile" logó fog megjelenni a Chelsea mezein a klub századik szezonjában. A csapat jelenlegi szponzora, az Emirates Airlines az Arsenallal fog kötni egy százmillió fontos szponzori megállapodást, melynek keretében a labdarúgócsapat új stadionja Ashburton Grove-ban az Emirates Stadium nevet kapja - írja a BBC Sport.
Az angol foci történetében ez az eddigi legnagyobb ilyen üzlet, az eddigi vezető kontraktus a Manchester United és a Vodafone közötti négy évre és harminchatmillió fontról szóló megállapodás volt.
A sportszergyártók között is rendkívül kiélezett a verseny egy-egy jó szponzori üzlet megkaparintásáért. A labdarúgásban a két legnagyobb név a sportszergyártók között a Nike és az Adidas. A német Adidas szereléseiben játszik a híresebb - és gazdagabb - csapatok közül például a Real Madrid, a Bayern München vagy az AC Milan, míg a Manchester United, az Arsenal és a Barcelona játékosai a Nike felszereléseit viselik.
Menedzsment Fórum
Rekordüzletet kötött a Chelsea a Samsunggal
A Chelsea bejelentette, hogy ötvenmillió fontos, ötéves szponzori megállapodást kötött a Samsunggal.