2002. július 24. 06:21

Meghökkentő ötlettel rukkolt elő a Publicis a Sara Lee új, Radox elnevezésű tusfürdőjének promóciója során.

Az akció utcai fürdőzésre szólítja a járókelőket, a Juventus Rádió stábja ugyanis augusztusban péntek reggelenként Radox- kamionról sugározza műsorát, amelyre önként jelentkezők is felkapaszkodhatnak. A vállalkozó kedvű hölgyek élő adásban akár le is tusolhatnak a járművön. A Juventusoló program péntek reggelenként 6 és 9 óra között tudósít a helyszínről.
A „Döntsd el a zuhany alatt” promóciót a Sara Lee nemrég indította. A tusfürdők a rádiós esemény mellett elsősorban a televíziós reklámfilmek, valamint eladáshelyi anyagok és freecardok támogatják.

A Juventusoló promóció mellett a Sara Lee másik akciót is indított. A résztvevők két vonalkód beküldésével egy 1 millió forintos utazást nyerhetnek a nyertes által kiválasztott országok egyikébe: Ausztráliába, Dél-Afrikába, vagy Mexikóba. A kampány reklámanyagainak kreatív terveit a Publicis készítette.