1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szakértő szemek nyíltak tágra a George Masters amerikai középiskolai tanár által készített iPod-reklám láttán. Masters az Apple zenelejátszójának elkötelezett híveként mindössze saját szórakozására fabrikált tévészpotot, amelyet azonban a reklámszakma is egyöntetűen zseniálisnak titulált.

A tanár tisztában van azzal, hogy a hirdetés az Apple egyetlen kampányába sem illik bele. "Ez a jó abban, ha az ember egyedül dolgozik" – mondja. "Nem korlátoz sem a stylist, sem a kreatív igazgató. Bárhova lehet nyúlni, nyitva áll az ajtó a másként gondolkodás előtt."

Steve Rubel, a new york-i Cooper Katz PR-ügynökség elnökhelyettese és a Micro Persuasion blog szerzője szerint a Masters-hez hasonló fogyasztók egyre nagyobb szerepet játszanak majd a marketingben. "Ez a hirdetés is azt jelzi, hogy a vásárlók szeretnének részt venni az általuk kedvelt termék népszerűsítésében" – magyarázza Rubel. "A blogokhoz hasonlóan a fogyasztók által készített médiatartalmak a marketing terén is megjelennek majd. Tévészpotból ez az első, amelyet láttam, de ez nem jelenti azt, hogy nincsen több belőlük."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!