A tanár tisztában van azzal, hogy a hirdetés az Apple egyetlen kampányába sem illik bele. "Ez a jó abban, ha az ember egyedül dolgozik" – mondja. "Nem korlátoz sem a stylist, sem a kreatív igazgató. Bárhova lehet nyúlni, nyitva áll az ajtó a másként gondolkodás előtt."
Steve Rubel, a new york-i Cooper Katz PR-ügynökség elnökhelyettese és a Micro Persuasion blog szerzője szerint a Masters-hez hasonló fogyasztók egyre nagyobb szerepet játszanak majd a marketingben. "Ez a hirdetés is azt jelzi, hogy a vásárlók szeretnének részt venni az általuk kedvelt termék népszerűsítésében" – magyarázza Rubel. "A blogokhoz hasonlóan a fogyasztók által készített médiatartalmak a marketing terén is megjelennek majd. Tévészpotból ez az első, amelyet láttam, de ez nem jelenti azt, hogy nincsen több belőlük."
Menedzsment Fórum
Repülő iPodok és dobogó szívek a rajongói reklámban
Szakértő szemek nyíltak tágra a George Masters amerikai középiskolai tanár által készített iPod-reklám láttán. Masters az Apple zenelejátszójának elkötelezett híveként mindössze saját szórakozására fabrikált tévészpotot, amelyet azonban a reklámszakma is egyöntetűen zseniálisnak titulált.