1p

Elfelejthetjük a hagyományos marketinget? Nem igaz! Az on-line marketing csak módszereiben más, mint a hagyományos, az off-line? Ez sem igaz. Amiben biztosak lehetünk: nem több és nem kevesebb. De míg a hagyományos kommunikációban választani kell a megoldások között aszerint, hogy nagyobb tömeget vagy egyes személyeket szeretnénk-e elérni; az on-line lehetőségek egyszerre lehetnek mindenkihez szólók és személyesek.

Örvendetes, hogy terjedőben van a tartalomszponzoráció, illetve jelentős úgynevezett partnerprogramok indulnak – teljesítményalapon árazott reklámformák működnek együtt –, és ez utóbbi első képviselői komoly szerepet játszhatnak a fejlődés további irányában – teszi hozzá Keresztúri Gergely. A trendek – Vértes János szerint – négy-öt év múlva 25–30 milliárdos on-line reklámpiacot vetítenek előre Magyarországon, ami az eufórikus várakozásokhoz képest szerény elképzelés, de a mai – valódi árakon számolva egymilliárdos nagyságrendű – on-line piac számára tisztes perspektíva, s ez a piac már eltarthat néhány arra érdemes médiát.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!