Örvendetes, hogy terjedőben van a tartalomszponzoráció, illetve jelentős úgynevezett partnerprogramok indulnak teljesítményalapon árazott reklámformák működnek együtt , és ez utóbbi első képviselői komoly szerepet játszhatnak a fejlődés további irányában teszi hozzá Keresztúri Gergely. A trendek Vértes János szerint négy-öt év múlva 2530 milliárdos on-line reklámpiacot vetítenek előre Magyarországon, ami az eufórikus várakozásokhoz képest szerény elképzelés, de a mai valódi árakon számolva egymilliárdos nagyságrendű on-line piac számára tisztes perspektíva, s ez a piac már eltarthat néhány arra érdemes médiát.
Részigazságok a marketingről - Hagyományos vagy on-line?
Elfelejthetjük a hagyományos marketinget? Nem igaz! Az on-line marketing csak módszereiben más, mint a hagyományos, az off-line? Ez sem igaz. Amiben biztosak lehetünk: nem több és nem kevesebb. De míg a hagyományos kommunikációban választani kell a megoldások között aszerint, hogy nagyobb tömeget vagy egyes személyeket szeretnénk-e elérni; az on-line lehetőségek egyszerre lehetnek mindenkihez szólók és személyesek.