A részvénytársasággá alakulással a cég az 1999-ben megfogalmazott stratégia által kijelölt folyamat egy újabb lépését tudhatja maga mögött. Az elmúlt két évben a fókusz az online marketing valamint az üzleti célú webintegrációs szolgáltatások piacán volt, így a vállalat belső képességeit is ennek megfelelően fejlesztette. Mára lehetővé vált az új működési modell bevezetése, amely letisztult, könnyen átlátható struktúrával párosul.
Az új szervezeti felépítés alapjául az ügyfelek jellemző igényeire megoldást kínáló szolgáltatáscsoportok mentén szerveződött üzletágak szolgálnak. A hat divízió - Interactive Marketing, Digital Media, E-business, Technology, Vision és New Medium - kompetens szakmai vezetők irányításával, közös márkanév alatt, önálló üzleti tervek alapján kezdte meg működését.
A 20 millió forintos alaptőkével létrejött új vállalat tulajdonosi köre nem változott, részvényeit továbbra is teljes egészében magyar magánszemélyek - a cég alapítói és irányítói - birtokolják. A vezető állású munkatársak a közeljövőben induló részvényopciós program keretében szerezhetnek tulajdonrészt a társaságban.
Az alapítása óta eltelt öt évben bevételeit és alkalmazottainak számát tekintve is évi 100%-os növekedési ütemet felmutató cég forgalma az elmúlt két évben megközelítőleg a 12-szeresére emelkedett, miközben a vállalat folyamatosan nyereséges volt.
Részvénytársasággá alakult a megújult Kirowski
Új szervezeti felépítés, új cégforma és új weboldal - 2001 legvégén jelentős átalakuláson ment keresztül a Kirowski, a magyarországi interaktív piac vezető vállalata.