2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon indította első kóstoltatással egybekötött termékpromócióját az ALDI. A HAB Advert és a Wonderduck Agency által közösen kivitelezett őszi kampányban 56 üzlet vett részt.

A szeptember 22. és október 16. között zajlott "Íz-Szigetek - Minőségi utazás az ízek világába, akár mindennap!" elnevezésű nyereményjátékkal egybekötött kampány célja az volt, hogy a kóstoltatások alkalmával megismertessék a vásárlóközönséggel, hogy az ALDI márkás termékek minősége minden tekintetben felveszi a versenyt a vezető márkatermékekkel. A kampányban az ALDI márkás termékeket 5 termékkategóriában (szendvicsek, készételek, édességek, italok és Martello kávé) kóstoltatta a Wonderduck. A kampány kivitelezésében  és kommunikációjában a Wonderduck együttműködött a HAB Ad  kommunikációs ügynökséggel.

A két ügynökség már sikeresen bonyolította az ALDI júniusi születésnapi nyereményjátékát. A Wonderduck feladatai közé tartozott a termékpromóció teljes kreatív koncepciójának kidolgozása, melybe beletartozott a POS anyagok megtervezése, gyártása, a kampányban szerepet kapó autók, pultok, megállító táblák, hostess ruhák, kuponok, kóstoltató eszközök dizájnja és kivitelezése. Mindemellett a hostessek tréningjét, illetve a kóstoltatás mechanizmusát, valamint az ételek tálalását is az ügynökség tervezte. Az összetett kampány során hetente 14 áruházban zajló aktivitásokat az ügynökség 7 dedikált csapattal hajtotta végre.

"Kihívás és egyben megtiszteltetés számunkra, hogy lehetőséget  kaptunk arra, hogy elsőként valósítsunk meg az diszkont áruház szegmens ezen területén egy olyan promóciót, mely már-már egy  önálló turnéként állja meg a helyét"- mondta el Soós S. Zoltán a Wonderduck ügyvezető igazgatója.

A HAB Ad vezetője, Horváth Attila hozzátette: "Ez a komplex feladat nagyon jó alkalom volt arra, hogy megmutassuk, milyen, amikor egyszerre kell minden hangszeren játszani. Az 56 állomásos promóció csak az alapja a teljes kommunikációnak, amit a PR, a gerilla az ATL és egyéb megjelenések tesznek teljessé."

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!