7.
Figyelj oda mindenkire a cégnél, és szakíts időt, hogy beszélj az embereiddel. A frontvonalban lévő emberek, - akik nap, min nap találkoznak az ügyfelekkel tudják mi történik a nagyvilágban, mik a kliensek kívánsága. Egyszerűbb őket meghallgatni, mint megpróbálni kitalálni.
8.
Múld felül az ügyfeleid elvárásait, és ők hálából mindig hozzád fognak fordulni. Add meg nekik, amit akarnak, és még egy kicsivel többet, éreztesd velük, hogy mindegyiküket nagyra értékeled. Ha hibázol tedd jóvá, ne keress kibúvót, kérj bocsánatot. Vállaljunk felelősséget a tetteinkért, és cégünk tetteiért. Ezek alkalmazásával, a siker garantált.
9.
Kontrolláld a költségeid, jobban mint a versenytársak. Ez az a terület, ahol legkönnyebb versenyelőnyhöz jutni. Még ha elkövetsz is egy csomó hibát, könnyen visszakapaszkodhatsz, hatékony üzletmenet mellett. Ez fordítva is igaz, hiába vagy briliáns, ha a hatékonyságod elmarad a piac többi szereplőjétől.
10.
Ússz árral szemben. Felejtsd el a konvenciókat. Ha mindenki ugyanazt, és ugyanúgy csinál, akkor találd meg a többiek által hagyott piaci rést, ahol érvényesülni tudsz.
Sam Walton: a siker tízparancsolata
Sam Walton a Wal-Mart üzletlánc alapítója volt. A cég ma a világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca. Örököseinek a vagyona közel kétszerese Bill Gatesének. Méltán feltételezhető, hogy Sam Walton valamit nagyon jól csinált az üzleti életben. Könyvében a Sam Walton: Made in America-ban tíz pontban foglalta össze a vezetés 10 kulcsát.