Két éves, nem kizárólagos szerződést írt alá a McDonald's a DreamWorks Animation SKG-vel a Shrek harmadik epizódját promótáló, 2007-ben kezdődő marketing-kampányához, közölte a cég szerdán.
[ajanlo=323][igazitas=left/]A McDonald's korábban úgy nyilatkozott, hogy új megközelítést szándékozik kiépíteni marketing partnereivel, amint lejárt a Walt Disney Co.-val kötött tíz éves, kizárólagos szerződése. Tíz év nagyon hosszú idő, a világ sokat változik ez alatt, nem pártolom, hogy bárkivel is hasonló intervallumú szerződést kössünk a jövőben, mondta el Larry Light a McDonald's marketing vezetője. A bejelentést már várták a Disney-nél, ahol jelenleg azt mérlegelik, melyik gyorétterem-láncot válasszák partnernek.
Amint lejár a szerződés, mindkét társaság szabadon fejlesztheti nem kizárólagosságra épülő projektjeit, áll a Disney közleményében. Az új szerződés pénzügyi vonzatai nem ismeretesek. Ezzel egy időben a DreamWorks és a Burger King korábbi szerződése is megszűnik. A McDonald's és a Disney koprodukciója az eltelt tíz év alatt számos sikert értek el: 101 kiskutya, Némo nyomában. De volt néhány sikertelen kisérlet is, mint például: Atlantis az Elveszett Birodalom, Kincses Sziget.
A szerződés keretein belül a DreamWorks filmeket Happy Meal gyermekmenükhöz kapcsolják különféle játékbábúkkal.
Menedzsment Fórum
Shrekre cseréli a Miki egeret a McDonalds
Két éves, nem kizárólagos szerződést írt alá a DreamWorks Animation SKG-vel a Shrek harmadik epizódját a 2007-ben kezdődő marketing-kampányához, közölte a cég szerdán.