A rendezvényen idén első alkalommal jelentek meg olyan konkrétan célzott, többféle, speciális felületet biztosító indoor kampányokkal, amelyek a célcsoport elérésének illetve a kommunikációs üzenet eljuttatásának rendkívül figyelemfelkeltő és hatékony módját nyújtották az Est Média hirdetői számára. Ezek a speciális felületek három különböző formában közvetítették az üzeneteket a szigetlakók számára. Egyrészt Pesti Est Sziget Különszám illetve a terjesztésére szolgáló Pesti Est állványok voltak jelen a Sziget egész területén.
Az állványok mellett saját indoor média eszközeik közül az erre a célra legjobban használhatóakat is "kitelepítették" a Szigetre. Ilyenek a speciális világító táblák, melyek "normál helyzetben" (és ily módon a Sziget vonatkozásában is) a kerthelyiségek értékes felületei. A Fénypont Garden táblák kétoldalas A/1-es méretű világító táblák, melyek figyelemfelkeltőek, rendkívül célirányos felületek. Az Est Média indoor eszközeinek harmadik és egyben legfiatalabb képviselője az Est Card - Sziget hálózat.
A terjesztés eredményességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a teljes Est Card mennyiségből a Sziget egy hete alatt az átlagos, kéthetes card kampányokhoz képest magasabb darabszámban és arányban fogytak a képeslapok. Az Est Média jövőbeli tervei között mindkét típusú Indoor eszközének további fejlesztése és hasonlóan egyedi, speciális hálózatok elindítása is szerepel.
Sikeres Est Média kampányok a Szigeten
Az idei Sziget Fesztiválon első alkalommal exkluzív, speciális és egyedi indoor kampánnyal jelentkezett az Est Média.