Ázsia, Európa és Észak-Amerika legsikeresebb elektronikus kiskereskedelmet folytató vállalkozásainak ismérve, hogy szűk piaci keresletet elégítenek ki – állapította meg legfrissebb elemzésében a McKinsey.
A virtuális térben (is) működő kereskedelmet vizsgálva a kutatók arra a megállapításra jutottak, hogy a luxus cikkek és az un. high-margin ruházati termékek forgalmazása biztosította a legjobb üzletmenetet az elmúlt fél évben, így az ilyen termékekkel foglalkozó online áruházak helyzete és jövedelmezősége a legstabilabb. Ugyanakkor a világhálón keresztül is fokozott figyelmet és törődést igényelnek ezen típusú árucikkek vásárlói, így az itt tevékenykedő kereskedők száma korlátozott.
Sikert áruló e-kereskedők
Ázsia, Európa és Észak-Amerika legsikeresebb elektronikus kiskereskedelmet folytató vállalkozásainak ismérve, hogy szűk piaci keresletet elégítenek ki - állapította meg legfrissebb elemzésében a McKinsey.