1p

Ázsia, Európa és Észak-Amerika legsikeresebb elektronikus kiskereskedelmet folytató vállalkozásainak ismérve, hogy szűk piaci keresletet elégítenek ki - állapította meg legfrissebb elemzésében a McKinsey.

Ázsia, Európa és Észak-Amerika legsikeresebb elektronikus kiskereskedelmet folytató vállalkozásainak ismérve, hogy szűk piaci keresletet elégítenek ki – állapította meg legfrissebb elemzésében a McKinsey.

A virtuális térben (is) működő kereskedelmet vizsgálva a kutatók arra a megállapításra jutottak, hogy a luxus cikkek és az un. high-margin ruházati termékek forgalmazása biztosította a legjobb üzletmenetet az elmúlt fél évben, így az ilyen termékekkel foglalkozó online áruházak helyzete és jövedelmezősége a legstabilabb. Ugyanakkor a világhálón keresztül is fokozott figyelmet és törődést igényelnek ezen típusú árucikkek vásárlói, így az itt tevékenykedő kereskedők száma korlátozott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!