1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sió-Eckes Kft. piacvezetőként tavaly már közel a teljes piac negyedét magáénak tudhatta.

Miközben a tavalyi év során az ásványvizek és szénsavas üdítőitalok eladása jelentősen növekedett, addig az alkoholmentes gyümölcstartalmú italok piaca stagnált - mondta Fazekas Endre a Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója. Ez úgy történt, hogy eközben a gyümölcstartalmú italok ára az inflációnál kisebb mértékben emelkedett.

A vezető elmondta, hogy az elmúlt időszakban Magyarországon a százszázalékos gyümölcslevek (dzsúszok) aránya immáron tíz százalék fölé került, a 25 százalék fölötti gyümölcstartalommal bíró nektárok részesedése azonban az olcsó, kisebb koncentrációjú úgynevezett gyümölcsitalok előretörése miatt visszaesett. Az alsó piaci szegmensben pedig a kereskedelmi márkák három év alatt megtízszerezték másfél százalékos részesedésüket. Ennek ellenére a Sió, Hohes C, Granini és Suzy márkák révén a felső szegmensben dominánsabb Sió-Eckes Kft. piacvezetőként tavaly már közel a teljes piac negyedét magáénak tudhatta.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!