1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sió-Eckes Kft. piacvezetőként tavaly már közel a teljes piac negyedét magáénak tudhatta.

Miközben a tavalyi év során az ásványvizek és szénsavas üdítőitalok eladása jelentősen növekedett, addig az alkoholmentes gyümölcstartalmú italok piaca stagnált - mondta Fazekas Endre a Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója. Ez úgy történt, hogy eközben a gyümölcstartalmú italok ára az inflációnál kisebb mértékben emelkedett.

A vezető elmondta, hogy az elmúlt időszakban Magyarországon a százszázalékos gyümölcslevek (dzsúszok) aránya immáron tíz százalék fölé került, a 25 százalék fölötti gyümölcstartalommal bíró nektárok részesedése azonban az olcsó, kisebb koncentrációjú úgynevezett gyümölcsitalok előretörése miatt visszaesett. Az alsó piaci szegmensben pedig a kereskedelmi márkák három év alatt megtízszerezték másfél százalékos részesedésüket. Ennek ellenére a Sió, Hohes C, Granini és Suzy márkák révén a felső szegmensben dominánsabb Sió-Eckes Kft. piacvezetőként tavaly már közel a teljes piac negyedét magáénak tudhatta.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!