A kampány óriásivá duzzadt, miután a rivális PepsiCo-val együtt mindketten jelentősen növelték marketinges tevékenységüket, egyebek között logót változtattak és több hirdetéssel jelentkeztek, hogy elérjék, az emberek újra a szénsavas üdítőket fogyasszák - írja az MSNBC.com.
Ugyanakkor nagy figyelmet fordítottak az ásványvizekre, az energia italokra és a dzsúzokra is, de a gazdasági válságra tekintettek most újra visszatértek a gyökerekhez.
A szénsavas üdítők eladásai 4,8 százalékkal estek az Egyesült Államokban az elmúlt év első kilenc hónapjában. A Coca-Cola amerikai eladásai 4,4 százalékkal csökkentek ugyanebben az időszakban, ugyanakkor a vállalat 0,1 százalékkal növelni tudta piaci részesedését.
Szakértők szerint a kóla háború soha nem látott magasságokba csaphat. A Coke folyamatosan marketing akciókkal bombázza a vevőket, most éppen „American Idol” elnevezéssel indít új kampányt, amelynek során a televízióban, hirdetőtáblákon és áruházakban jelenik meg reklámokkal.